tiistai 25. lokakuuta 2011

Onko liian aikaista...?

Olen tässä kovasti miettinyt pari päivää, että onko liian aikaista kaivaa joulukuusi varastosta ja laittaa se olohuoneeseen? Ostin pari vuotta sitten ihanan feikkikuusen, valkoisen ja kimaltelevan ja upeat koristeet. Olin aivan haltioissani, kun olin ostamassa koristeita kuuseeni. Olin stockamannin jouluostastolla ja sieltähän löytyi ihania kristallikoristeita, korkokenkiä, käsilaukkuja, helminauhoja yms.. kaikki koristeet olivat alessa ja silti kassalla loppusumma oli 100€. Haloo! Miten ihmeessä onnistuin tuhlaamaan 100€ kuusenkoristeisiin? No, perustelin asiaa sillä että nehän ovat monivuotisia ja kestäviä. Täydellistä latvatähteä en löytänyt ja olin siitä harmissani. Mutta sitten löysin lahjatavaraliikkeestä hopeisen papukaijan ja se saa vahtia kuusen latvassa koristeita.
Tänään aion kyllä hakea kuusen varastosta ja koristella sen, onhan ensi viikolla jo marraskuu. Sitäpaitsi kuuseni on niin upea, että kävisi hyvin sisutuselementtinä! :) Luvassa kuvia kuusesta myöhemmin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti